Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zapalování VAPE Touring AC pro Vespa Sprint150, Sprint Veloce150, GT125, GTR125, Super150
12voltový zapalovací systém VAPE je ideální volbou pro každého, kdo chce svou Vespu posunout na novou úroveň výkonu. Tento vysoce kvalitní systém zapalování, vyrobený uznávaným evropským výrobcem VAPE, zajišťuje spolehlivý a silný výkon z hlediska chodu motoru a svícení i při nízkých otáčkách. Ideální pro moderní přestavbu na bezkontaktní zapalování. Zahrnuje mnohem jednodušší startování motoru.
Všechny alternátory Vespa jsou z výroby navrženy pro napájení střídavým proudem (střídavým proudem). Jakmile motor běží, vyrábí se elektřina a předává se přímo spotřebitelům (lampy). Naše zapalování VAPE je dodáváno také jako AC systém. Lze jej však převést na stejnosměrný (stejnosměrný) systém jednoduchou výměnou regulátoru napětí (stator je „neuzemněný“ a stává se stejnosměrným nebo střídavým pouze prostřednictvím kabeláže). Celý proud alternátoru je přiváděn do baterie přes celovlnný regulátor. Tím jsou napájeny všechny spotřebiče (lampy, houkačka, indikátory atd.). Výhodou je, že je zde napájení i bez běžícího motoru.
Naše zapalování VAPE je dodáváno s CDI, které má statické časování zapalování. Na rozdíl od čtyřdobých motorů nevyžadují dvoudobé motory žádné dynamické seřízení kvůli dynamickým účinkům plynu ve spalovacím prostoru. I přes zvyšující se otáčky zůstává úhel zážehu téměř lineární díky rychlému vyhoření směsi. Z úpravy by mohly těžit pouze absolutní závodní motory, které pracují pouze při otáčkách nad 6000 ot./min. Pro většinu skútrů na silnici je však dynamické seřizování zapalování spíše nevýhodné. Vysoký úhel zážehu v dolním rozsahu vede k hrubému a nerovnoměrnému chodu motoru, zatímco klesající úhel zážehu s rostoucími otáčkami často snižuje výkon. Z tohoto důvodu používáme CDI se statickým časováním zapalování, které je perfektní jak pro standardní motory, tak pro motory s vysokým výkonem. Naše zapalování VAPE lze samozřejmě vybavit i dynamicky nastavitelným CDI pro speciální úrovně expanze.
Vlastnosti:
- Bezkontaktní zapalování
- Hmotnost ventilátoru (pólové kolo včetně ventilátorového kola): 1600 g
- Mimořádně spolehlivý
- Jasné světlo i při volnoběhu (80 wattů při 2000 ot./min)
- 12 voltů se světelným výkonem 110 wattů (při 6000 ot./min)
- CNC obráběné hliníkové ventilátorové kolo
- Pole kolo + kolo ventilátoru vyvážené
- Možnost palubní sítě AC nebo DC
- Vysoký chladicí výkon
- Nastavení zapalování bez blesku/stroboskopu
- Vysoce kvalitní materiály s perfektním zpracováním
- Laserem označené komponenty pro jasnou identifikaci
- Tištěný návod k instalaci (DE/EN)
- 100% vyrobeno v Evropě společností VAPE
Rozsah dodávky:
- Základní deska zapalování
- CDI
- Polrad
- Kolo ventilátoru (ne široký rám)
- Regulátor napětí (AC)
- Sada šroubů
Mohlo by Vás zajímat
Světelná cívka I. pro Jawa BABETTA 207,210, 225 alternátor 6V 20+10W
U dodavatele dodání 3-7 dní
290 Kč s DPH
Stator a rotor pro Derbi, Aprilia se zapalováním Ducati / Kokusan
Skladem v Malšicích
2 108 Kč s DPH
Základní deska pro digitální zapalování Polini pro Vespa 50 Special, ET3 125, Primavera 125
není skladem
1 174 Kč s DPH
Zapalování MVT Millenium pro Minarelli horizontální 03- s katalyzátorem
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 873 Kč s DPH
Podložka M4 šroubu uchycení cívky statoru pro JAWA 50, BABETTA
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 Kč s DPH
Stator pro Peugeot Jetforce, Speedfight 3, Ludix, Vivacity 08-
U dodavatele dodání 3-7 dní
730 Kč s DPH
Zapalování s vnitřním rotorem Malossi MHR pro Piaggio LC
není skladem
10 851 Kč s DPH
Stator zapalování pro Piaggio Ciao, Bravo, SI
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 236 Kč s DPH