Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zadní řemenice pro Piaggio I-Get AC Vespa Primavera 125,Vespa Sprint 125, Piaggio Liberty 125
Zadní řemenice BGM PRO Super Torque, Piaggio I-Get AC Vespa Primavera 125 (RP8M82500, ZAPM81100, ZAPM81101, ZAPMA1100, ZAPMA1101, ZAPMD1100), Vespa Sprint 125 (ZAPMA1300, ZAPMA1301, ZAPMD1101), Piaggio Liberty 125 (RP8M89100, RP8M89130, RP8MA4100, RP8MD4100, ZAP
Zadní řemenice BGM Supertorque optimalizuje zrychlení vozidla.
Okamžitě udržuje motor v chodu v nejvyšších otáčkách točivého momentu, což znamená, že u zadního kola je vždy k dispozici plná trakce. BGM Supertorque zcela nahrazuje měnič používaný z výroby a nabízí individuální přizpůsobení vašemu vlastnímu motoru prostřednictvím dvou různých nastavení. Díky odpovídajícím úhlům polovin řemenic je také perfektní vhodnost pro každodenní použití, což chrání variátorový řemen.
FUNKČNÍ ORIGINÁLNÍ PŘEVODNÍK
Originální měnič je optimalizován pro nejvyšší možnou kontrolu nad vozidlem. Navíc konzervativně navrženým spínacím chováním zadního měniče snižuje maximální možnou akceleraci i při plném plynu na cca 30 km/h. Novým řidičům to nabízí zvýšenou bezpečnost, aby mohli vozidlo při pomalé jízdě nejprve stabilizovat (rovná řídítka, správná poloha sezení atd.). Pro ambiciózní řidiče a ladiče to znamená, že jakékoli změny pohonu (variátor, protitlaková pružina) a/nebo samotných komponentů motoru určujících výkon (válec, vačkový hřídel, hlava atd.) se nemohou plně projevit
FUNKCE BGM SUPERTORQUE CONVERTER
Měnič BGM Supertorque se spouští přímo na otáčkách nejvyššího točivého momentu a nekompromisně je udržuje, aby přenesl plný výkon motoru přímo na zadní kolo. To znamená, že skútr dokáže mnohem lépe zrychlit z stání a u motorů s optimalizovaným výkonem dokáže zvednout i přední kolo. Samozřejmě můžete také normálně začít s měničem Supertorque, pokud chcete. Velkou výhodou BGM Supertorque měniče je lineární spínací chování. To výrazně usnadňuje vyladění pohonu, zejména u motorů se zvýšeným výkonem.
SEŘÍZENÍ
Aby bylo možné převodník dokonale přizpůsobit motoru a vlastním potřebám, nabízí dvě různě tvarované frézy pro tzv. drážkové matice. Frézy mají různé strmé úhly hřbetu. V zásadě platí, že čím strmější je úhel frézování, tím rychleji se mohou poloviny převodníku uzavřít, tím rychleji může skútr akcelerovat. Upozorňujeme, že motor pro silné nastavení by měl mít dostatečně vysoký základní výkon. Sériové motory by měly používat plošší a tedy poněkud krotčí úhel boku.
Na testování a ladění je třeba naplánovat dostatek času. Možné kombinace ve vzájemné koordinaci variátoru a měniče jsou obrovské. Harmonická koordinace závaží, protitlakové pružiny a úhlu boku převodníku vede k výrazně zlepšenému chování při zrychlení. Ideální pro použití ve spojení s variátorem BGM PRO.
TIP : Subjektivní vnímání zrychlení může být velmi rychle zavádějící (mimo jiné kvůli rychlosti, kterou slyšíte). Pro testování je ideální konstantní trasa a akcelerometr (např. SIGMA MC1812, viz příslušenství).
Před montáží převodník namažte tukem (oblast posuvných bloků a vodicích drážek)
Mohlo by Vás zajímat
Polořemenice Polini Ceramic Air Speed Evolution 12,5 ° pro Minarelli
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 438 Kč s DPH
Polořemenice pro Sym Symphony 125-150 ccm Peugeot Tweet 125 ccm
Skladem v Malšicích
528 Kč s DPH
Variátor Doppler ER3 pro Peugeot 103 SPX, RCX
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 371 Kč s DPH
Polořemenice variátoru pro Piaggio NRG 50 Power AC (DT řemenice / buben) -04 [ZAPC45300]
U dodavatele dodání 3-7 dní
422 Kč s DPH
torque converter Malossi Overrange pro Minarelli
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 782 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
220 Kč s DPH