Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zapalování s vnitřním rotorem Malossi MHR Team II Moto 50 pro AM6, Derbi, Gilera, Aprilia, Beta, Fantic, HM, Husqvarna, MBK, Sherco, Vent, Yamaha
Malossi MHR Team II se zapalováním s vnitřním rotorem spravuje několik map současně a lze jej konfigurovat bez externího softwaru / hardwaru.
Zapalovací systémy s vnitřním rotorem vyvinuté společností Malossi jsou založeny na nejnovější závodní technologii. Takový nový systém vznikl z potřeby překonat technická omezení konvenčního zapalování setrvačníku, které nemůže zaručit konstantní výkon přes 10 000 ot / min a způsobuje obtížně řešitelné problémy se seřizováním závodních vozidel.
Malossi učinil řídicí jednotku ještě méně citlivou na rušení a vyvinul uP STM8 - 8bitový mikroprocesor s rychlostí zpracování 20 MIPS, který zaručuje přesnější bod vznícení než předchozí verze!
MHR Team II obsahuje nastavitelnou řídicí jednotku se 3 trimry a variabilním časováním zapalování:
První trimr (MAPS) se používá k výběru předstihu zapalování
Pomocí druhého trimru (OFFSET) můžete posunout vybranou mapu o ± 2 °
S třetím trimrem (LIM), který je speciálně používán pro čtyřtaktní motory, můžete změnit rychlostní limit mezi 11 500 ot / min a 14 300 ot / min a deaktivovat omezovač rychlosti
K dispozici je 8 přednastavených map, které jsou popsány následovně:
1 variabilní předstih zapalování pro čtyřtaktní motory
6 mapování variabilního časování zapalování pro dvoutaktní motory
1 pevná mapa časování zapalování
Byly také revidovány další důležité součásti, například vysokonapěťová cívka, která nyní může dodávat maximální vybíjecí napětí> 40 kV pro normální otáčky motoru od> 3000 ot / min a výjimečnou dobu rozběhu při 10 barech> 1750 V / uS.
Jednou z nejdůležitějších inovací je nová jednotka rotor / stator se zcela přepracovanou statickou komponentou z hlediska mechaniky a elektroniky!
Mohlo by Vás zajímat
Stator 16 cívek pro Yamaha Majesty 125ccm
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 109 Kč s DPH
není skladem
33 Kč s DPH
Zapalování s vnitřním rotorem Italkit Selettra analog pro Derbi Senda D50B0 2-taktní Euro3
U dodavatele dodání 3-7 dní
8 777 Kč s DPH
Stator alternátoru 18 cívek d = 93 mm pro GY6 125, 150
není skladem
1 029 Kč s DPH
Zapalovací cívka PVL vysoká pro Puch, Zündapp, Sachs, Hercules
U dodavatele dodání 3-7 dní
834 Kč s DPH
není skladem
258 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
73 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
338 Kč s DPH
Zapalování s vnitřním rotorem MVT Premium se světlem pro AM6 2003-
U dodavatele dodání 3-7 dní
7 040 Kč s DPH