Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zapalování s vnitřním rotorem Italkit Selettra analog ro Aprilia SR, Italjet Dragster, Beta ARK, MBK Nitro, Yamaha Aerox, Malaguti F12, F15 Minarelli
Zapalování s vnitřním rotorem má nepřekonatelnou výhodu na plochých okruzích nebo ve sprintových závodech: Lepší odezva díky snížené hmotnosti setrvačníku na klikovém hřídeli!
Vysoce výkonná zapalovací cívka analogového zapalování Italkit Selettra funguje bez problémů až do 20 000 ot./min.
Poznámka: Vzhledem k tomu, že se jedná o závodní zapalovací systém, není na vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřební prvky (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a jednoduše dostat ze svého motoru maximum.
Poznámka k nastavení časování zapalování: Toto zapalování je nastaveno například jako MVT Premium. Píst na horní úvrati (horní část pístu) musí být nastaven přesně na 0° a zelená čára na rotoru je proti čáře na statoru. Předstih se provádí automaticky zapalováním. V každém případě by se to mělo zkontrolovat pomocí zapalovací pistole a úchylkoměru!
Toto je automatický překlad.
Příslušenství
Analogový indikátor Polini pro nastavení předstihu zapalování (M14x1.25)
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 305 Kč s DPH
Analogový indikátor pro nastavení předstihu zapalování
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 483 Kč s DPH
Analogový indikátor pro nastavení předstihu zapalování (M14x1.25)
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 414 Kč s DPH
Mohlo by Vás zajímat
Analogový indikátor Polini pro nastavení předstihu zapalování (M14x1.25)
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 305 Kč s DPH
Analogový indikátor pro nastavení předstihu zapalování
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 483 Kč s DPH
Analogový indikátor pro nastavení předstihu zapalování (M14x1.25)
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 414 Kč s DPH