Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Spojka včetně primární převodovky BGM Pro Superstrong 2.0 CR80 Ultralube, typ Cosa2/FL Primární kolo BGM Pro 62Z (rovné zuby) Vespa PX80, PX125,(2,69)
BGM PRO Superstrong 2.0 CR - originál, nyní s Ultralube
Extrémně pružná spojka, snadné použití - Vyrobeno v Německu
Spojka Superstrong 2.0 CR kombinuje extrémní odolnost, absolutní spolehlivost a snadné ovládání.
Je to základ každého solidního tuningu motoru.
Masivní, CNC vyrobený spojkový koš má vynikající soustřednost a extrémně vysokou torzní tuhost. Nabízí tedy perfektní záběrové chování s jasně definovaným bodem broušení a čistou separací. Mohou ji používat jak cestovní jezdci, kteří oceňují vysokou kvalitu, tak i ambiciózní závodníci, kteří hledají extrémně odolnou a stabilní spojku.
ULTRALUBE
Nejnovější generace spojek Superstrong 2.0 CR nyní obsahuje novou inovativní technologii: Ultralube.
Ultralube dodává (přesně definovaným vrtáním a odstředivou silou) převodový olej jak do vysoce namáhaného profilu náboje (mezi spojkovým košem a nábojem spojky), tak do samotných spojkových obložení.Tato technologie, která je v sektoru Vespa jedinečná,
umožňuje legendární spojka Superstrong 2.0 CR ještě stabilnější, než již je. Spojka vyrobená tak, aby vydržela.
VÝKON
Spojka připravená k montáži je navržena pro výkonový rozsah do cca 20 hp / 22 Nm s použitím namontovaných spojkových pružin. Zesílené pružiny (prodávají se samostatně, BGM PRO XXL) rozšiřují rozsah výkonu spojky na více než 40 koní. Zároveň zůstává snadno ovladatelný.
VOZIDLA
Bgm PRO Superstrong 2.0 CR nahrazuje jakýkoli konvenční typ spojky používaný
u modelů s velkým rámem Vespa s ovládáním vstupního rotačního ventilu od roku 1967.
Lze použít ve Vespa GL, Super, Sprint, Sprint Veloce, GT, GTR, TS, Rally, PX, Cosa a T5.
ÚPRAVY
Vozidla s objemem menším než 180 ccm (ze závodu) vyžadují kryt spojky u modelů o objemu 200 ccm, pokud není třeba upravit původní kryt spojky.
Vozidla vyrobená před rokem 1998 musí být minimálně upravena tak, aby pasovala na spojku Superstrong 2.0 CR (viz dokumenty v části "Ke stažení").
TYP DESTIČKY CR
Superstrong 2.0 CR dodáváme s typem destiček Honda CR80/VFR400.
Ty mají větší účinný rádius, menší hmotnost, širší výstupky a velmi pružný základní materiál. Výhodou je lehčí spojka, která se rychleji vypíná a je stále extrémně pružná. Tradiční korkové gumy s širokou styčnou plochou nenabízejí žádné výhody, proto je v Superstrong 2.0 CR již nepoužíváme.
PŘEVODY
Spojky s pastorky s přímými zuby lze kombinovat pouze s odpovídajícím primárním kolem s přímými zuby. K tomu musí být motor zcela otevřen. Extra dlouhé primární redukční převody založené na primárním kole 62/63 zubů jsou k dispozici pouze s přímými zuby. Vysoký točivý moment motorů, které vyžadují tak dlouhou převodovku, je přiváděn přímo do převodovky přes přímé ozubení, aniž by působily boční síly na ložisko pomocného hřídele. Díky precizní výrobě jsou pohony s přímými zuby stejně tiché jako šroubové.
PŘEVODOVKA
Primární pohon se skládá ze spojky (pastorku) a primárního kola.
Piaggio již z výroby zkombinovalo primární kola 65, 67 a 68 zubů s různými řetězovými koly spojky.
Díky tomu lze snadno upravit celkový přenos výkonu motoru.
Rozlišuje se zde 67/68 a 65 zubů.
Vzhledem k různým takzvaným modulům ozubených kol lze použít následující kombinace kolo/pastorek.
Upozornění : BGM je jediným výrobcem, který nabízí různá 22T ozubená kola pro primární kola 67/68T a 65T. Jedině tak lze zajistit maximální stabilitu.
primární kolo |
Primární kolo původně nainstalované |
Použitelné spojky BGM Superstrong 2.0 CR |
62Z* |
X |
23T*, 24T*, 25T* (rovné zuby) |
63Z* |
X |
24T*, 24T*, 25T* (rovné zuby) |
65T |
Rally200, PX200 |
22T*, 23T, 24T* |
67Z |
Všechny modely 125-180 ccm do roku 1977 |
20T, 21T, 22T, 23T* |
68T |
Všechny modely 80-150cc od roku 1978, všechny Cosa |
20T, 21T, 22T, 23T* |
*BGM pastorek se speciálními zuby
PŘÍKLADY
- Delší překlad:
- Řidiči PX80/PX125 používají spojku s 22 nebo 23 zuby (vhodná pro primární kolo 67/68) ke zvýšení převodového poměru
- Řidiči PX200/Rally200 používají spojku s 24 zuby (vhodná pro primární kolo 64/65) pro prodloužení převodového poměru.
- Kratší překlad:
- Řidiči PX200/Rally200 používají spojku s 22 zuby (vhodná pro primární kolo 64/65) ke zkrácení převodového poměru.
- TIP
Pro co největší rozsah převodových poměrů stačí nainstalovat speciální primární kolo BGM s 64 zuby (k tomu musí být motor zcela otevřen). Pak lze pouhou výměnou pastorku spojky podřadit motor tak, aby vyhovoval krotkým válcům o objemu 177 cm3, až po tlumič točivého momentu. - EXTRA DLOUHÉ
motory s velkým točivým momentem a brzkou výkonovou špičkou volí spojky s přímými zuby, které rovněž vyžadují primární kolo s přímými zuby (k dispozici také jako sada). Tímto způsobem lze dosáhnout velmi dlouhých převodů. Ideální také, pokud je celkový převodový poměr příliš krátký pro velmi sportovní motory s upravenými pomocnými hřídeli a kratšími převodovými stupni (např. Také možnost, pokud je skutečná převodovka velmi krátká (PX80) nebo je převodový poměr příliš nízký kvůli malému průměru kol (motor PX200 s 8palcovými pneumatikami v oldie). - ROZSAH
DODÁVKY Rozsah dodávky zahrnuje kompletní spojku připravenou k montáži se spojkovým obložením bgm PRO Cosa a deseti pružinami BGM PRO XL. Součástí je i nový O-kroužek na kryt spojky, půlměsíc a nová matice spojky. Používáme matici s upínací částí (MBN13023, T2, pevnostní třída 10, DBL9440.40), protože s tím máme nejlepší zkušenosti v závodech s výkonem hřídele nad 40hp. Utahovací moment 70-75NM. Nedoporučujeme používat jiná zabezpečovací zařízení, jako jsou Nordlock, zvlněné pružné podložky (DIN137) nebo vroubkované pojistné podložky (DIN6798).
DOPORUČENÍ
Pro vysoce výkonné motory doporučujeme také nízkolegovaný převodový olej API GL3/GL4, aby nedocházelo k prokluzování spojky i při extrémním zatížení. To platí i pro naše spojky BGM Superstrong 2.0 CR. Stará specifikace motorového oleje SAE30 odpovídá dnešní specifikaci převodového oleje SAE 85W/90. Jako mazivo doporučujeme převodový olej BGM Pro Street (BGM2025, odpovídá specifikaci API GL-3).
Toto je automatický překlad
Mohlo by Vás zajímat
Hlavní hřídel převodovky pro Jawa STADION S11
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 290 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
151 Kč s DPH
Páčka spojky TUNR modrá pro Derbi EBE, EBS, D50B
U dodavatele dodání 3-7 dní
565 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
430 Kč s DPH
Sekundární kolečko 5. rychlost 25Z OEM pro Minarelli AM6
není skladem
1 003 Kč s DPH
Hlavní hřídel převodovky 12 zubů ČZ 125, 175 - 476, 477, 488, 487
U dodavatele dodání 3-7 dní
590 Kč s DPH
Víčko řetězového kolečka pro Simson S51, S70, S83, KR51 / 2, SR50
U dodavatele dodání 3-7 dní
120 Kč s DPH
Spojkový převod Z 23/26 DRT pro spojku PX200 pro primární Z 65/Z 67/Z 68
není skladem
1 494 Kč s DPH
Vymezovací podložka převodovky 17x24x0,1 mm pro JAWA / ČZ
U dodavatele dodání 3-7 dní
12 Kč s DPH