Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Skříň motoru Malossi VR-One pro Vespa PX200, P200E, Lusso Largeframe
Skříň motoru Malossi VR-One s membránovým sáním vhodná pro Vespa PX200, P200E, Lusso a další modely s velkým rámem.
Italové používají jako materiál hliník AL/Si-7MG s dokonalým obsahem křemíku/hořčíku. Materiál hrál při vývoji krytů významnou roli. Jen tak bylo možné skloubit všechny požadavky na moderní skříň motoru, jako je ochrana proti korozi, flexibilita při obrábění, přesnost uložení a pevnost. Co se týče designu, Italové se prosadili. Kromě vyztužení typických slabých míst standardní skříně (pomocný hřídel, pětinásobně sešroubovaná skříň klikového hřídele, kyvné rameno, uložení tlumiče) bylo na potřebných místech, jako jsou těsnicí plochy motoru, přepadová lima a dno válce, záměrně použito více materiálu.
Jednou z novinek je šroubový spoj. Zatímco předchozí originální motory byly spojeny šrouby a maticemi M7, obě poloviny motoru Malossi One jsou spojeny imbusovými šrouby M8 v závitech již integrovaných ve velké polovině motoru. Výsledkem je lepší a pevnější spojení obou polovin. Malossi nepoužívá velké těsnění motoru. Používá se pouze teplotně odolná těsnicí hmota!
V krytu motoru je vybrání pro elektrický startér. Společnost Malossi viděla potřebu optimalizovat uspořádání sání a skříně klikového hřídele. Obě byly optimalizovány pro lepší průtok. Přepady jsou již přizpůsobeny pro Malossi 210 Sport nebo 210 MHR. Součástí dodávky jsou předem namontované tiché gumy na motoru a uložení tlumičů.
V-One je ideální jako standardní náhrada. 210 řidiče potěší již upravené přepady a nový systém spojení polovin motoru, který umožňuje snadné rozdělení motoru v instalovaném stavu. Sofistikované tunery se vracejí k VR-One. Má všechny výhody pouzdra V-One. Výztuhy jsou ideální pro výkonné motory. Použití válečkového ložiska místo jehlového na straně Lima řeší známý problém. Součástí dodávky jsou již dvě ložiska klikového hřídele a membránové sací potrubí včetně membrány. Vzhledem k tomu, že těsnění motoru již není potřeba, je cena bezkonkurenční!
bez samostatného mazání
se společností Elestart
Membránový přívod
včetně sací membrány otočné o 360° s membránou VL19
včetně ložisek (Lima. 25x52x15 / spojka. 25x62x12)
Předmontované tiché ložisko
Šroub s čepem válce a šroub pro brzdu
Poznámka: Skříně motorů Malossi VR mají oproti ostatním skříním motorů PX zvláštní vlastnost - na rozdíl od běžných motorů PX nemají na straně alternátoru klikového hřídele plovoucí ložisko (válečkové nebo jehlové). Klikový hřídel je zde veden dvěma pevnými ložisky (kuličková ložiska s hlubokou drážkou). Pokyny k instalaci naleznete v instalační příručce Malossi.
Mohlo by Vás zajímat
Kryt ventilátoru černý pro Piaggio PX 125, PX 150, PX 200 78-89
U dodavatele dodání 3-7 dní
362 Kč s DPH
Pozinkovaný kontrolní šroub oleje pro JAWA, ČZ
U dodavatele dodání 3-7 dní
46 Kč s DPH
Kryt alternátoru / kryt zapalování OEM pro Minarelli AM6
není skladem
1 191 Kč s DPH
Čep karterů 6x16mm pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51 / 2, M531, M541, M741
U dodavatele dodání 3-7 dní
15 Kč s DPH
Sada šroubů pro celý motor Jawa 50 typ 20
U dodavatele dodání 3-7 dní
310 Kč s DPH
Kryt zapalování TNT karbon styl pro Minarelli AM
U dodavatele dodání 3-7 dní
373 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
54 Kč s DPH
Kryt spojky Top Performances Racing TPR Factory Cover transparentní pro Minarelli AM
U dodavatele dodání 3-7 dní
18 038 Kč s DPH