Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Primární převodovka BGM PRO 64Z 22/64 (2,91) bez spojkového koše pro Vespa V50, PV125, ET3, PK50, PK80, PK125
PRIMÁRNÍ (bez spojkového koše) BGM PRO VESPA SMALLFRAME V50/PV/ET3/PK
Primární ozubené kolo BGM PRO 64 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 19-20-21-22 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 3,37 (19/64) - 3,20 (20/64) - 3,05 (21/64) - 2,91 ( 22/ 64)
Primární ozubené kolo BGM PRO 65 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 25-26 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 2,60 (25/65) - 2,50 (26/65)
VÝHODY BGM PRO PRIMÁRNÍ
Instalací primárního kola BGM PRO lze dosáhnout širokého rozsahu převodových poměrů. Stačí vyměnit malé primární řetězové kolo, které lze vyměnit bez demontáže motoru (sejmuté zadní kolo a kryt spojky).
64 ZUBY
Verze se 64 zuby je zaměřena na malé malé rámy s 75-112ccm nebo závodní motory od 125-150ccm, které se jezdí na malých tratích při vysokých rychlostech.
Primární funkce BGM přesně vyplňuje mezeru mezi konvenčními primárními jednotkami mezi 3,00 a 3,72.
Válce s 85-105ccm se často používají s převodovým poměrem v rozsahu 3,20-3,05. Silnější motory (102-115ccm) zvládnou bez problémů i 2,91.
65 ZUB
Verze s 65 zuby je určena pro zdvihové a vysokotočivé motory od 130ccm. Dlouhá primární redukce 2,50 je ideální pro kombinaci se sekundární hřídelí se zkráceným 3 a/nebo 4 převodem. To znamená, že první dva převody se prodlouží a lze je tedy správně použít, ale převody tři a čtyři se stále perfektně spojují díky zkrácení na straně sekundárního převodu. Přímé řazení také zajišťuje vysokou stabilitu, ale díky preciznímu zpracování mají převody stále velmi tichý chod. Odpadá jinak typické „pískání“ pohonu s přímými zuby.
PROBLÉM PRIMÁRNÍHO POHONU
Motory s malým rámem standardně používají ocelový spojkový koš a tenké krycí plechy pro pružiny tlumičů. Poměrně měkký originální koš Piaggio je hlubokotažný, a proto není nijak zvlášť přesný z hlediska soustřednosti a vyvážení. Tenké krycí desky jsou také náchylné k prodření pružinami při vysokém kilometrovém výkonu. Pokud pružina, nebo její kousek skončí v převodovce, nadělá velké škody.
ŘEŠENÍ
Primární sada BGM PRO nabízí velkou výhodu, že lze použít spojkový koš libovolného výrobce. Mnoho malých tuningových firem (např. Fabbri nebo Benelli) nabízí perfektně padnoucí díly s vyztuženými CNC košíčky, zesílenými pružinami a silnými krycími deskami.
K dokončení primární jednotky potřebujete:
-
Spojkový koš (např. Fabbri Racing, Egig)
-
Primární opravná sada (pokud není součástí spojkového koše)
-
Oba díly skladujeme v různých provedeních a úrovních kvality (viz příslušenství)
ZÁVĚR: Ideální pro každého, kdo chce mít svobodu volby při stavbě primárního dílu ve vysoké kvalitě.
Mohlo by Vás zajímat
Spojková lamela ferodo pro JAWA Panelka / 634
U dodavatele dodání 3-7 dní
63 Kč s DPH
Řetězové kolo primární 14 zubů pro JAWA 50ccm Pionýr - 20, 21, 23
U dodavatele dodání 3-7 dní
330 Kč s DPH
Sada vypínacích tyček spojky JAWA 05, 20, 21, 23
U dodavatele dodání 3-7 dní
69 Kč s DPH
Hřídelka vedení řadící vidličky 138mm pro JAWA
U dodavatele dodání 3-7 dní
150 Kč s DPH
Lamela spojky ferodo JAWA - ČZ - 355, 356, 450, 453, 455, 477, 487
U dodavatele dodání 3-7 dní
63 Kč s DPH
Pružina dolní páčky spojky pro Simson S50, KR51/1 Schwalbe
U dodavatele dodání 3-7 dní
104 Kč s DPH
Jehlové ložisko 28x35x13 pro Vespa Cosa, PX, Rally, Sprint
U dodavatele dodání 3-7 dní
129 Kč s DPH
Unašeč,náboj spojky pro motor Piaggio / Derbi D50B0, EBE, EBS
U dodavatele dodání 3-7 dní
673 Kč s DPH